moretolove

white

white

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Aurinko paistaa, pyörä esiin!

Viimeiset päivät on ollut ihan mielettömiä. Oikeastaan viimeinen viikko. Aurinko herättää melkein joka päivä ja hymy nousee huulille heti aamusta.


Mulle tää kevät merkkaa myöskin sitä, että matkakortti jätetään ostamatta ja kaikkialle kuljetaan pyörällä. Tää viikonloppu onkin ollut yhtä suhailtua ympäriinsä, kun oon tehnyt niin paljon kaikkea.


Perjantaina oltiin tyttöjen kanssa Hakaniemessä istuskelemassa iltaa ja seuraan liittyi myös pojat. Kurvattiinkin pyörillä (tällä kertaa kyllä survottiin pyörät metroon, kun muulla seurueella ei ollut pyöriä :D) ja mentiin Kamppiin YK:lle kattomaan skeittileffan ensi-iltaa. Oli hirmu mukavaa! Mukavinta oli hurauttaa yöllä pyörällä kotiin Inkan ja Ninnin kanssa, kun oli ihanan lämmin ilta.



Lauantaina vietettiin tyttöjen kanssa ihana päivä, joka alkoi täydellisellä brunssilla DylanissaSUOSITTELEN!!!!!) ja jatkui Inkan luona istuskelulla. Illalla käytiin Motelletissa tanssimassa ihan hiessä ja oli kyllä ihan hirmu hauskaa.


Naapurit naureskeli yks päivä, kun en saanut jostain syystä kypärää pois päästäni ja manailin itsekseni. Näytän kypärässäni ehkä joltain 14-vuotiaalta, mutta on sitä vaan pidettävä. Ton hatun kanssa ei oikeasti voi pyöräillä, se lentää samantien päästä ja oonkin metsästänyt sitä mm. Mannerheimintiellä ja autot on joutunut pysähtymään. :D

Sunnuntaina istuskelin Mikan ja Joonaksen kanssa nautiskellen hyvästä säästä, hengailin Mbarin terassilla litkimässä limua ystävien kanssa jä seuraan liittyi myös ihana Liisa, jonka kanssa lähdettiin vielä syömään. Oli ihan täydellinen päivä ja vaikka kaipaan joka päivä New Yorkiin ja odotan pääseväni sinne, niin siltikin mä vaan rakastan Suomen kevättä ja kesää. (Koska tätä kysellään jatkuvasti, niin vastausta tulee: Alkuperäisten suunnitelmien mukaan mun piti olla jo nyt New Yorkissa, mutta koska mikään ei yleensä mene suunnitellun mukaan, niin olen edelleen Suomessa meidän töiden takia, enkä tiedä vielä ihan ihan tarkkaa koska palailen sinne. :))

Liisa on Personal Trainer ja mä vähän kyselin siltä neuvoja, koska haluaisin oppia treenaamaan kunnolla ja kehittää lihaskuntoani. Mä oon aika aktiivinen, tykkään käydä vaikka joogatunneilla ja pyöräillä ja kävellä ja tehdä kaikkea, mutta mun lihaskunto on ihan surkea. Etenkin siis yläkroppa, musta tuntuu ettei siitä oo mihinkään. Pyysinkin Liisalta vähän apua, koska vihaan vatsalihaksien tekoa ja silti haluaisin vahvistaa vatsa ja selkälihaksiani, koska uskon että mulla olisi vielä paljon parempi olo jos lihaksetkin olisi paremmassa kunnossa.

Mietinkin tässä, että samalla kun menen jutustelemaan Liisan kanssa, niin tuleeko teille jotain mieleen mitä haluaisitte ehdottomasti kysyä oikealta Personal Trainerilta?
Tai onko jotain mihin tarttisitte apua ja haluaisitte vastauksia esim. videon/tekstin muodossa? Laittakaa kysymyksiä tähän, niin voin varmasti samalla kysellä niitä kun selvitän miten Peppi saataisiin tykkäämään vatsalihasten treenaamisesta. :)

Laittelen kunnolla kuvia viikonlopusta, kunhan saan niitä joskus Inkalta! :D

33 kommenttia:

  1. Kannattaa oikeesti kokeilla vesijumppaa! Se on tehokasta ja kehittää lihaskuntoa salakavalasti. Vesijumpan jälkeen ei oo lihakset seuraavana päivänä maitohapoilla vaan vetreänä! Vesijumppa on tosi kivaa ja virkeyttää mukavasti. Etenkin jos taustalla soi mm. snoop dogg - sweat ;) Ainiin ja vielä pitää antaa positiivista palautetta, näytätte tosi hyviltä ! :) ei kannata välittää aina siitä mitä muut sanoo.

    http://liikaa-kompurointia.blogspot.com/ < tossa vielä linkki omaan blogiini. Olen kyllä vasta aloittanut, eikä lukijoitakaan kauheesti ole, mutta olitte mulle yksi iso syy minkä takia uskalsin alottaa:) kiitos kaikesta!

    VastaaPoista
  2. Moiks

    Pyöräily on ihan mukavaa vatsalihakset not:P

    Ootko koskaan kokeillut sellaista laitetta mikä tulee mahaan
    ja vatsalihaksia vahvistaa
    tosin en ite tykännyt ollenkaan:P.

    Pitäs itekin kunnostautua liikkumaan
    onneks rullikset on mukavat kans:).

    Jamssi

    VastaaPoista
  3. Kysyisitkö saako alleja (siis roikkuvia käsivarsia) enää millään kiinteeksi jos ne on kerran tullut... Nimim. Ois kiva käyttää toppia

    VastaaPoista
  4. Moikka!

    Itseäni kiinnostaisi kuulla vastaus personal trainerilta siihen, että mistä kannattaisi nykyään täysin rapakuntoisen, entisen uimarin aloittaa kuntokuuri ja säännöllinen kuntoilu? Olen lenkkeillyt ja käynyt uimassa satunnaisesti, mutta kaipaisin jotain säännöllisyyttä ja jaksamista liikuntaan. Tällä hetkellä olisi aikaakin liikunnalle, ja kunnon kohottaminen olisi nyt järkevää ja tärkeää. :)

    VastaaPoista
  5. Voisit pyytää Liisalta jonkun kivan noin tunnin kestoisen saliohjelman, jonka tavoitteena olisi monen vuoden saliharjoittelutauon jälkeen aloittaa taas ihan peruslihaskunnon ylläpitäminen. :) Ja saa olla mahdollisimman paljon vapaita painoja/tangon kanssa tekemistä ilman hienoja laitteita. Tosin sekä ylä- että alatalja voisi olla mukana, jos tarve.

    Ihanaa, nyt on viimein kunnolla kevät! :)

    VastaaPoista
  6. Yläkropan kiinteyttäminen just! Eli esim. ite oon laihduttanut puolen vuoden aikana yli 10 kiloa ylipainoa pois, ja pelkään nyt että tisseistä ei ole kohta mitään jäljellä - nimenomaan kiinteänä :D eli miten kiinteyttää yläkroppaa, käsiä ja rintalihaksia, mitä liikkeitä? Suurinpiirtein tiedänkin mitä pitäisi tehdä, mut olis kiva kuulla personal trainerin ohjeet!

    t: Veera

    VastaaPoista
  7. Kiitos siitä, ettei tässä ole sanaakaan politiikasta! o/ Ihanan keväinen postaus, täytyy itsekin kaivaa pyörä esiin. :)

    VastaaPoista
  8. koti ohjeita pepun kiinteytykseen kotona?

    VastaaPoista
  9. just semmosta ylä kropan kiiteytystä ym. itseasiassa alotin just tänään laihutus kuurin koska mua sanottiin perjantaina piiitkästä aikaa läskiks vaikken enjää ees oo.. nii ois kiva kuulla kaikkii kivoja laihutus/kiinteytys vinkkejä ! :)

    VastaaPoista
  10. voisitko kysyä,että miten saisi vatsan ja pakarat kiinteytettyä kesäksi ja mieluiten kotikonstein,koska kuntosalille en pääse.

    VastaaPoista
  11. Hei!
    Yritän päästä kesäkuntoon tässä, olen pyöreähkö tyttönen.:o)

    Jotta kesällä viitsii olla toppi päällä ilman pitkiä hihoja, olisi kiva tietää miten allit ja muutenkin löysänpehmeät käsivarret saisi nopeimmin pois hoikemmiksi tai kiinteiksi?

    Kiitos jos tuota viitsitte kysästä!

    VastaaPoista
  12. olisi erittäin mukava saada tähän kysymykseen vastaus: mikä olisi sellanen liike, josta oli hyötyä yhtä aikaa niin selälle kuin vatsoille? (esim hoover) eli oikeastaan koko keskikroppaa vahvistava liike :p tack!

    VastaaPoista
  13. Moikka!
    Mua kiinnostais tietää miten saa reisiä ja pohkeita pienemmiksi? Mulla on tosi paksut pohkeet missä on vaa läskiä, eli saako niitä kiinteemmiks millään vai tarviiko vaan laihduttaa?

    VastaaPoista
  14. MORO ! Halluisin oikein mieluusti kuulla just tosta keskivartalon lihasten monipuolisesta vahvistamisesta sekä jotai ohjeistusta minkäslaista lenkkiä kannattaa alkaa juoksemaan melkein vuoden lenkkeilytauon jälkeen. (Kuinka usein, mite kannattee tehä vauhdin kanssa yms.) Tän lisäksi ois mahtava kuulla jottai ruokavinkkejä enne lenkkiä ja sen jälkee. :) Kiitoksia ihan kauhiasti jos onnistus saaha valaisevaa informaatiota ;)

    Mukasaa kevvään jatkoa!
    Lilla

    VastaaPoista
  15. ois kiva tietää että kumpi oikeestaan on tehokkaampaa laihtumisen/kunnon kohottamisen kannalta, käveleminen vai juokseminen :-D

    VastaaPoista
  16. alasta kiinnostunut haluaisi tietää koulutuksesta, missä voi opiskella, mitä siihen kuuluu, hinta jne. ?

    VastaaPoista
  17. alasta kiinnostunut haluaisi tietää koulutuksesta, missä voi opiskella, mitä siihen kuuluu, hinta jne. ?

    VastaaPoista
  18. kysyisitkö, että miten sais justiisa kiinteytettä, ja että miten sais vyötäröö vähä ohkasemmaks. :---)

    VastaaPoista
  19. Haluisin kysyy et mikä on sopiva lepo-liikunta suhde et kuntoilusta sais mahdollisimman paljon irti ja kunto kehittyis?

    VastaaPoista
  20. Haluaisin tietää miten saisi lantio-peppu seutua pienemmäksi :-)

    VastaaPoista
  21. Joo eli ois tosi kiva kuulla pepun kiinteyttämis vinkkejä!:)

    VastaaPoista
  22. Haluaisin neuvoja ikuisuusongelmaani. Miten treenata peppua ja reisiä jos polvi on paskana? Yleensä neuvotaan tekemään kyykkyjä yms hyppyjä mutta niitä tehdessäni polvesta kuuluu naks ja iskee kova kipu, joka kestää useamman päivän. En omista tällä hetkellä edes pyörää tai salikorttia, joten kaikki vinkit miten peppu saada timmimmäksi kotikonstein ilman polvien rikkomista otetaan vastaan ilolla :)

    VastaaPoista
  23. Heippati!

    Tahtoisin kysellä, että mitkä olisivat hyviä selkälihasliikkeitä? Itselleni tehtyyn ohjelmaan kuuluisi selkälihasten tekeminen siinä laitteessa (jonka nimeä en tiedä :D) jossa nojataan reisillä siihen penkkiin ja nostetaan ja lasketaan ylävartaloa. Tämä liike kuitenkin alkaa itselläni koskea todella paljon alaselkään, joten kaipaisin jotain korvaavia liikkeitä :)

    VastaaPoista
  24. Kysyisin samaa kun pari muutakin eli ongelma nimeltä ALLIT ois kiva saada ratkaistua, ja kun urheilija olen niin jos voisit kysyä miten pohkeita saa pienemmiksi, koska kun reeneissä tehdään porrasjuoksuja ym. niin tuntuu et pohkeet vaan kasvaa ja kasvaa? :D

    VastaaPoista
  25. Itse haluiaisin kysyä vinkkiä rintalihasten harjoittamiseen kotona. Jotain helppoja liikkeitä tms. Totta puhuen inhoan rintojani ja toivoisin, että rintalihaksia harjoittamalla ne kohenisivat edes vähän :l

    Kiitosn ihanasta blogista!

    VastaaPoista
  26. Jes, toivottavasti saat jotain huippuja vinkkejä vatsalihasten treenamiseen! Terveisin itseltäkin motivaatio hukassa :D Myös käsivarsien treenaamiseen olisi kiva kuulla jotin vinkkejä (melkein jo näen ällötyssanan PUNNERRUS :/)

    VastaaPoista
  27. no kun on tämmöne vähä lihavanpuoleisempi (163cm/108kg) niin kiinnostais kyllä että mistä kannattais alottaa laihtuminen. uin ja vesijuoksen, mutta tuntuu että se ei tehoa, lenkillä käyn silloin tällöin, mutta yleensä se leikki loppuu lyhyeen. haluaisin nyt ainaki aloittaa sillä, että pian painaisin vain kahden numeron verran :-) ruokavalio on kuitenki pääosin kunnossa, oikee liikuntamuoto vaan pitäis löytää.

    tai toki jos teillä mimmillä/pepillä on vinkkei :-)

    VastaaPoista
  28. Tämä tuli jo edellä, mutta niiden allien kiinteykseen kaipailisin minäkin vinkkejä! :)

    VastaaPoista
  29. Peppi, millon sä meet takas New Yorkiin? Ootan paljon sun postauksia sieltä! ;)

    VastaaPoista
  30. Jotain maha/selkä vinkkejä olis just kiva saada! Varsinkin alamaha/alaselkä osastolle jotain :) Kiitti Pepe <3

    VastaaPoista
  31. olisi kiva tietää maha sekä reisi vinkkejä :-)

    VastaaPoista
  32. Peppi, oon pitkään miettiny, että näytät ihan joltakin julkkikselta tai vastaavalta. Nyt äsken tajusin, että kyseessä on se Suomen Huippiksessa vuonna 2008 ollut Anu. Kasvonpiirteet on ihan samat! :D

    VastaaPoista
  33. Miten en koskaan bongaa sua Motelletista. Olin siellä nyt lauantaina ja edellisellä kerralla kun kerroit siellä olevasi mutta en sit kai vaan tunnista sua :D

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista

Hellurei ja hellät tunteet! KIITOS jo etukäteen kommentistasi!

Hey you! Please, leave a comment. We would really appreciate that! :)

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.